Bukefalos 28 år!

Katt och kanin?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Seppo

Ännu har vi inte lyckats hitta någon ägare till kattungarna som hittades mitt ute på landsvägen häromkvällen. De som bor i det enda huset i närheten ville inte kännas vid dem.

Så det lutar åt att de blir kvar i min ägo. Frågan är då om ni tror att katter och kaniner kan bli kompisar. Vi har också en vädurshanne hemma som hoppar fritt som han vill och som inte uppskattar att sitta i bur.

Vad tror ni? Kan det funka? Hur ska man presentera dem för varandra i så fall?

/My
 
Eftersom varje tråd bara får ligga på ett forum - fortsätt gärna i tråden på Andra djur.

mandalaki/moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 256
Senast: Skjøldur
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 657
Senast: KesoNeso
·
Övr. Katt Jag står inför det angenäma problemet att jag behöver en till katt 😁. Efter att ena katten blev sjuk och inte klarade en operation för...
2
Svar
28
· Visningar
2 260
Senast: Noxos
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp