Kattbilder #6

Ligger sjuk hemma i soffan, självklart ska då herr oriental krypa in under filten och njuta av tillvaron ❤️
94664697-D5B9-4B46-9B63-406939E4AE77.jpeg
 
Jahopp. Min katt bet precis av andra örat på min kattstatyett medan jag satt i ett jobbsamtal och bara kunde se på 🤬

Nån som vill ha en tjock, uppmärksamhetssökande, otålig kattfarbror som är fullkomligt omöjlig att ha hemma när man arbetar? Bortskänkes!

IMG_20220119_134209.jpg
 
Jahopp. Min katt bet precis av andra örat på min kattstatyett medan jag satt i ett jobbsamtal och bara kunde se på 🤬

Nån som vill ha en tjock, uppmärksamhetssökande, otålig kattfarbror som är fullkomligt omöjlig att ha hemma när man arbetar? Bortskänkes!

Visa bifogad fil 84290
Tack men nej tack, det räcker med de fyra uppmärksamhetstörstande fyrbeningar jag har inomhus redan. 😅
 
Jahopp. Min katt bet precis av andra örat på min kattstatyett medan jag satt i ett jobbsamtal och bara kunde se på 🤬

Nån som vill ha en tjock, uppmärksamhetssökande, otålig kattfarbror som är fullkomligt omöjlig att ha hemma när man arbetar? Bortskänkes!

Visa bifogad fil 84290
Nej tack räckte med att min var uppe i ansiktet på mig 40 min innan väckarklocka ringde i morse å vrålade.
 
Nej tack räckte med att min var uppe i ansiktet på mig 40 min innan väckarklocka ringde i morse å vrålade.
Jo det känner jag också igen!

Känner mig som en småbarnsförälder när jag jobbar hemifrån. "-Nej, gå ner därifrån! Nej, bit inte på den! Sluta gapa nu, jag pratar i telefon! Nej, låt bli min dator! Nej, vält inte vasen!"

Får snart skicka honom på kattdagis så att jag kan få lite lugn och ro 🥴
 
Nej tack räckte med att min var uppe i ansiktet på mig 40 min innan väckarklocka ringde i morse å vrålade.
Min ledsnade på att jag aldrig gick upp och gav henne blötmat (för att jag försökte sova, klockan var natt!!), så hon tog min mobilladdare och sprang iväg med den ljudligt släpande efter sig.
Hon kunde ju såklart inte äta torrfodret som låg framme...

Ibland vore det rätt skönt att ha en guldfisk istället :angel:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Lyan
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 078
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
63 64 65
Svar
1 292
· Visningar
76 412
Senast: Catsu
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 856
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp