Bukefalos 28 år!

trixie07

Trådstartare
Alla ni som följer detta måste reagera på att köpa en huskatt kostar pengar.Oavsett vilket pris du köper din
älskling för är kostnaden ca 6000-9000kr beroende på val,vaccination ett måste,kastrering bra torr-och blötfoder.
Vem i sina sinnens fulla bruk lever i tron att katten kan leva uteliv i vårt moderna samhälle?
 
Jag håller med om att få platser är lämpliga för utekatter idag. Det är antingen trafik eller andra människor, där andra människor kan handla om dom som är farliga för katten eller som inte vill bli påtvingad en annans katt.
 
Jag förstår inte heller din trådstart.

6000-9000 per vad? år?

Och nej, det finns nog ingen människa vid sina sinnens fulla bruk som tror att katten kostar ingenting och är självförsörjande.

Jag har alla mina 4 ute och inne precis som de vill. Tre raskatter och en huskatt. De äter samma foder och har alla samma vet-vårds försäkring. Alla vaccineras och avmaskas. De kostar kort sagt lika mycket allihop
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 160
Katthälsa Mina tre huskatter och jag ska förhoppningsvis på nya äventyr tillsammans, då jag kommit in på en utbildning i England till hösten. Igår...
Svar
16
· Visningar
5 260
Senast: Millz
·
Ekonomi & Juridik Sist jag(och mina föräldrar då)hade häst var det en relativt enkel historia. Stallplatserna kostade 800 kr i kallhyra(kollektivstall med...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 374
Senast: lil-sis
·
B
Övr. Katt Snälla Bukefalister, hjälp mig att välja mellan en raskatt och en huskatt/bondkatt! Jag och min sambo ska skaffa en katt, men det är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 388
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp