Kattunge från akutgruppen

Jag ska sno Essie från dig, hi,hi. ;)Nej absolut inte!

Vi hade fångat in en katthona med 3 bebisar och nyckeln fanns där Essie fanns, så vi var där och lånade den. Så enkelt var det.

När får du veta om du kan boka henne? Och när kommer hon hem till dig?
 
Vi har bokat henne :love:
Hon kommer att komma till oss runt den 7/7!
Vi är så glada! men vet inte vad vi ska kalla henne...
 
Vad roligt!
Men varför inte fortsätta kalla henne Essie?
När vi tog en katt från katthemmet så hette han Chleo, men vi tyckte det lät fult och tänkte byta namn på honom.
Men det var helt omöjligt, vi hade kallat honom för det så länge, så att han fortsatte vara en Chleo! :D
 
Vi skulle väl vilja ha ett namn som vi har valt, eller fått föreslaget för oss som vi
tycker om. Det är inget fel på Essie, hittar vi inget vi tycker bättre om så
får hon fortsätta heta Essie, men vi skulle vilja hitta ett namn som är vi.
Förstår du vad jag menar??
 

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 011
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 952
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 203
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp