Klänning till vardags

Stort tack igen alla för era svar!

Undret: Jättefina bilder, jag gillar särskilt den nedersta klänningen! Ska kolla in Lindex och Indiskas sortiment och så leta som en tok i second hand-butikerna =) =) Men känns som om jag har lite mer på fötterna nu när jag ska leta! tycker som du att figursydd överdel och utsvängd kjol bör vara grejen... ska tänka på det där med brett skärp också!

tokyo: Tack! Ska kolla monki och asos också!

Visa gärna fler bilder, alltid roligt!


//r
 
Måste ju visa vad jag lyckades hitta på second hand-rundan i Laholm och Halmstad, hittade precis vad jag var ute efter tycker jag! =)

10151855_10152109723500678_8243115687202980380_n.jpg


Känns som en perfekt vardagsklänning, lagom fin och jag kan ju ha ett skärp i midjan också om jag tycker, har haft en kofta till när jag använt den nu =).
1925166_10152109722830678_8183870866814428858_n.jpg

Denna är kanske aningens "för fin" för att ha till vardags, jag får se hur jag känner.. med en kofta till kanske? Annars om jag ska ut o åka Buick med lillebror i sommar kanske =) =)

//r
 
Fina! Håller med om andra skor dock, till den första är de ganska tuffa, lite stilbrytning, men till den andra skulle jag ha något betydligt lättare.

Jag tycker att du kan ha den andra till vardags med något över, en tunn vit kofta skulle vara finfint!
 
Tack! Jo jag håller med er! till den första har jag haft skorna på bilden, ett par svarta leggins och så en mintgrön kofta till och så en rosa sjal också, och jag tycker det blev jättebra =) =). En dag ahde jag rosa ballerina till istället och det blev med bra!

Den andra har jag inte använt ännu, men ska nog ha ett par andra skor till den ja =)


//r
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 102
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 806
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp