KLART: Han köper svenska topphästen

Varför är det så bra att Beerbaum köpte hästen? han är hästhandlare ut i fingerspetsarna och lär sälja hästen så snart han får ett bud på, låt oss säga, 31 miljoner
 
För övrigt så är väl Kamal BAHAMDAN från saudiarabien numera stationerad hos Ludger? Och han har säkert några miljoner i bakfickan. Och så brukar väl Madeleine Winter äga Beerbaums hästar? Lite förvånande också att Ludger köper en så pass färdig häst till sig själv som inte är så att säga fostrad i hans stall. Och Beerbaum borde väl redan ha en och annan OS-häst i stallet?
 
För övrigt så är väl Kamal BAHAMDAN från saudiarabien numera stationerad hos Ludger? Och han har säkert några miljoner i bakfickan. Och så brukar väl Madeleine Winter äga Beerbaums hästar? Lite förvånande också att Ludger köper en så pass färdig häst till sig själv som inte är så att säga fostrad i hans stall. Och Beerbaum borde väl redan ha en och annan OS-häst i stallet?

Är också lite förvånad, men han kanske inte har någon självklar OS-kandidat i stallet och tycker Casello skulle passa honom som handen i handsken? Fattade det för övrigt som att det var just Winter-Schulze som köpt hästen för Ludgers räkning, inte Ludger själv.
 
Fast att han skulle bli såld var väl ganska väntat. Bra att det blev Ludger och inte någon oljeshejk!!

Men det här kan bli en läxa till dig @Rifer .. tänk hur hatad du kommer bli om du säljer Grå innan OS :angel::D

Hahaha jag får passa mig, ser ju alla miljoner framför mig :banana::laugh::laugh:
 
Blir spännande att se vem som rider hästen och hur länge han blir kvar i Tyskland. Beror ju på hurpass bra hästen presterar... OS hägrar
 
Med tanke på att hästarna vid årsskiftet måste ha ägare från det aktuella land de ska tävla för så kan vi iaf utgå från tysk flagg. (Om start i OS öht är aktuellt.)

Mitten av januari är det.. Men han kanske redan är såld vidare, vad vet vi egentligen om det?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Travets Stall Zet satsar mot OS i Tokyo - i hoppning. Detta genom att köpa in en lovande hopphäst till Douglas Lindelöw, 26. – Jag är...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sverige vann brons på lag-EM i fälttävlan. Men efter att tyska hästen Samourai du Thot fastnat i ett dopningstest kan nu den medaljen...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det blev svensk succé på Nations Cup i Rotterdam under midsommarhelgen. Douglas Lindelöw, yngste ryttaren i det svenska laget, hoppas på...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett OS-lag plus Douglas Lindelöw. Förbundskaptenen har avslöjat sitt gäng till nästa Nations Cup-omgång och det är rutinerat så det...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp