Klassikerträff i Mälardalen?

Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

Låter jättebra!

Med eller utan hästar?

15 mars har jag än så länge inbokat så bestämmer vi då ska jag se till att skrivain det i kalendern!
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

jag kommer gärna den 15! ska dubbelkolla i almenackan bara!
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

Såg nu att jag glömt ett ord i min mening. Vad det skulle stå var att jag än så länge inte har något inbokat 15 mars och det för mig skulle funka med träff då.
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

Jag jobbar. Kan helgen innan som det ser ut nu.
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

Helgen innan är det hästdagarna i Västerås, kanske folk ska dit...? Jag har inte bestämt mig ännu.
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

KL KL KL

Den dag jag kan är den 15:e, i övrigt är jag uppbokad långt fram i maj. Har hittills fått 1 PM om deltagande. Ni som vill vara med skicka ett PM med mailadress så kan jag informera alla samtidigt!
Svea, du kanske har möjlighet att ansluta? Vi håller säkert på ett tag och vi kan anpassa när vi sätter igång,
Gast
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

Jag är gärna med, med reservation för det där med tiden, som det är ont om. Men blir det på ett bra datum (dvs då jag kan) så är jag på!
Gärna med häst, vi behöver ut och lufta oss lite.
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

- Hur många var ni hos AnnA? :bump:/:cool:
På senaste hästträffen så var vi 14 pers plus 10 hästar. Inte för mycket folk, men lite väl många hästar för en dag. På filmträffen var vi bara 6 st och fick gott och väl plats i evis nya fina soffa :D

Max 10-15 pers känns väl som ett lagom gäng om man ska kunna prata ordentligt, men det beror ju på vad man ska göra för något och vad man har för lokal. 15 pers i ett ridhus är inte för många, men känns kanske väl mycket hemma i vardagsrummet...
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

Den 15:e mars kan jag inte det var synd. Men det blir väl fler gånger får jag hoppas. Bra ide i allafall. :bump:
 
Sv: Klassikerträff i Mälardalen?

Tack Gast för en jättetrevlig dag. :)
Jag önskar bara att jag hade fått ta med din sadel hem. :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp