Bukefalos 28 år!

R

Raderad medlem 6459

Är det bara jag och min dator som är förvirrad eller går Bukefalos klocka tio minuter efter?

Ex: Buke säger att jag postat denna tråd 20:54, min säger 21:02 (eller 01). Så okej, inte tio minuter efter men några i alla fall.
 
Sv: Klockan?

Nope, Bukeklockan går efter.. Exempelvis är min datorklocka nu 21:07..

edit: och mitt inlägg skrevs 21:00 enligt buke..
 
Sv: Klockan?

Visst är det irriterande! Undrar varför det är så...?
 
Sv: Klockan?

Eftersom jag är lite listig så startade jag en tråd på Bukefaloshjälp istället ;)
 
Sv: Klockan?

Detta har jag också funderat på.
Bläddrar man längst ner på alla sidor så står det att alla tider är GMT + 1, men det måste blivit fel någonstans?
 
Sv: Klockan?

Likadant här, och har varit så i minst en månad. Först trodde jag att det var min dator, men så upptäckte jag att samma fenomen uppkom på alla datorer. (Det är för övrigt inget som beror på webläsaren; det finns såväl i Firefox som i IE7 och IE8.)
 
Sv: Klockan?

Det verkar fungera nu.
Tyckte det var väldigt opraktiskt när det var så och man skulle passa deadlines i ulvlekarna. :p
 
Sv: Klockan?

Han har noga funderat ut detta! :devil:
Han gör som så -enkom för att "ni kontorsarbetare" skall komma för sent till viktiga möten etc, så ni får sparken så ni får mer tid och sitta här och babbla. :angel:








Visst var jag nära Gunnar?:angel::D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 798
Senast: Ms_Antrop
·
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Malin_L
·
Hundavel & Ras Jag raljerande om skallkungen och norrbottenspets i tråden om ovanliga raser. Så jag tog reda på mer. Trädskällarnas jaktprov är att...
Svar
12
· Visningar
1 852
Senast: Raderad medlem 148099
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp