Bukefalos 28 år!

Knapp för rensa inmatningsfält?

Lotheb

Trådstartare
Skulle vara underbart att om man medvetet kunde rensa inmatningsfältet. Har inte orkat kolla upp exakt hur det sker idag(om det används cookies eller local storage men det verkar ju vara en koppling mellan tråden och det man eventuellt börjat skriva eller ångrat sig att skriva).
Men det kan bli lite skumma missar i fall man börjat skriva något lämnar tråden kommer tillbaka och skall svara på något annat. Då ligger där en liten bit text kvar. Eller man funderat ett par ggr. men texten för för ifylld där nere ändå.
 
Du klickar på det som ser ut som en diskett och så väljer du "Radera utkast". Om du raderar alltsammans då försvinner det för ever and ever så att säga :D
 
Du klickar på det som ser ut som en diskett och så väljer du "Radera utkast". Om du raderar alltsammans då försvinner det för ever and ever så att säga :D
:heart Vi klickar inte alltid Niphredil tackar så hjärtligast för infon =)


Men ändrar önskemålet till att ha den som separat knapp som även rensar textboxen med =)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 568
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
27 918
Senast: Keb71
·
Relationer Jag och min sambo har varit tillsammans i fyra år, och hittills har jag alltid tyckt bra om min svärmor. Det har aldrig varit några...
Svar
19
· Visningar
5 123
Senast: Sleepy
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 358
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp