Köööörkort!

Grattis Mirre äntligen! Känsla av oberoende och frihet. Man kan gå med i en bilpool så behöver man inte äga en bil utan kan "hyra" då man behöver.
 
Behöver du bil varje dag är det egen bil som är bäst. Men behöver du bara ngn gång ibland är det klart mer förmånligt m bilpool. Samt att man INTE behöver betala ev reperationer/skatt/parkering/försäkring och service. Titta här ex för mer info.

https://sunfleet.com/bilpooler/umea/
 
Stort grattis! Kör nu försiktigt och kom ihåg att kolla backspeglarna innan filbyten osv trots att du inte har någon bredvid som håller koll på dig ;)

/hon som nästan blev påkörd en gång i början eftersom det blev slarv med att kolla just backspeglar vid filbyten... :o
 
Du har iallafall klarat att behålla ditt körkort längre en vän till mig, han fick vara stolt körkortsinnehavare i hela 4 min :D:bow:
 
Hur i hela världen lyckades han med det? :eek:

Han skulle köra körskolebilen tillbaka till körskolan och gjorde en förbjuden högersväng och gasade sen iväg i 70 på en 50-väg (han var bombsäker på att det var en 70-sträcka men icke sa nicke). Polisen låg precis bakom honom och när de försökte vinka in honom till kanten blev han så nervös att han bara fortsatte köra som inget hänt :D

Efter nästan 2 km drog de på blåljusen och vips så var körkortet borta :D
 
Han skulle köra körskolebilen tillbaka till körskolan och gjorde en förbjuden högersväng och gasade sen iväg i 70 på en 50-väg (han var bombsäker på att det var en 70-sträcka men icke sa nicke). Polisen låg precis bakom honom och när de försökte vinka in honom till kanten blev han så nervös att han bara fortsatte köra som inget hänt :D

Efter nästan 2 km drog de på blåljusen och vips så var körkortet borta :D

Haha, jösses!
 
Han skulle köra körskolebilen tillbaka till körskolan och gjorde en förbjuden högersväng och gasade sen iväg i 70 på en 50-väg (han var bombsäker på att det var en 70-sträcka men icke sa nicke). Polisen låg precis bakom honom och när de försökte vinka in honom till kanten blev han så nervös att han bara fortsatte köra som inget hänt :D

Efter nästan 2 km drog de på blåljusen och vips så var körkortet borta :D
Ooops!
Undrar vad körläraren sade då :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Har en unghäst som jag promenerat en del med (då han inte är tillräckligt gammal för ridning än). I våras gick det väldigt bra och...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 949
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Hemmet Via mitt försäkringsbolag fick vi en gratis genomgång av Anticimex kring hur vi kan förebygga inbrott, vattenläckor, brand osv. Vi har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 972
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp