Köööörkort!

Ojdå :p
Men hade han fått köra själv till uppkörningen? Här körde man med körläraren dit

Jag gick på samma körskola och även min köttätare åkte tillbaka till skolan medan jag gjorde uppkörningen (de åkte alltså med till Trafikverket men sen var man solo, klarade man inte uppkörningen så kom de tillbaka och plocka upp dig och bilen) :) hur hon kom tillbaka vet jag inte, tror hon liftade med någon av deras elever som precis klarat uppkörningen så jag körde körskolebilen tillbaka själv :D
 
Jag gick på samma körskola och även min köttätare åkte tillbaka till skolan medan jag gjorde uppkörningen (de åkte alltså med till Trafikverket men sen var man solo, klarade man inte uppkörningen så kom de tillbaka och plocka upp dig och bilen) :) hur hon kom tillbaka vet jag inte, tror hon liftade med någon av deras elever som precis klarat uppkörningen så jag körde körskolebilen tillbaka själv :D
Ok då är jag med.
Min körlärare var ute och gick när jag körde upp. Sedan körde hon tillbaka, de lät inte eleverna köra tillbaka, de ansåg att de flesta var för glada för att kunna köra :p
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Har en unghäst som jag promenerat en del med (då han inte är tillräckligt gammal för ridning än). I våras gick det väldigt bra och...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 948
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Hemmet Via mitt försäkringsbolag fick vi en gratis genomgång av Anticimex kring hur vi kan förebygga inbrott, vattenläckor, brand osv. Vi har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 971
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp