Köpeavtal??

T

Ti_Ti

Var kan jag få tag på köpeavtal gällande hund?
Om jag ska skriva ett, vad ska stå med?

Ti_Ti
 
Sv: Köpeavtal??

Ta med allt du kan komma på som du tycker är viktigt. Plats, dag, hundens namn, id-nr, ditt namn, den andres namn, köpesumman, om du säljer... ta med öppet köp om du vill ha det el om de vill sälja hunden igen inom ett år så måste de meddela o erbjuda dig att köpa hunden innan de säljer till ngn annan tex. Om den är frisk, ta med det el om den haft någon sjukdom, ta med det med så de inte kan häva köp pga av nåt de visste som inte stod med i papprena. Så mkt du bara kan komma på. Men det finns säkert avtal på internet som man kan kolla. Sök på köpeavtal, kolla agrias sida, folksams sida m.m.

Hälsn Jessica
 
Sv: Köpeavtal??

Nej, det finns inte där.. Man får bara deras köpeavtal om man registrerar valpar där.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 213
Senast: Stergo
·
Övr. Hund skulle passa om man har Border Collie, men skulle vilja ha en något mindre, lättsam hund som fortfarande vill hänga med på långa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 023
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Human
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 554
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp