Bukefalos 28 år!

"köpt fel häst"

Re: \"köpt fel häst\"

Mitt svarta sto är nu 9 år. Som föl (har bilder då hon är importerad) hade hon ingen fläck på insidan av låret. Nu som 9 åring har hon en 10 cm stor vit fläck där, det är inget skav eller så utan har kommit med åren.
 
Re: \"köpt fel häst\"

ja du, tecken kan komma och gå, en av mina arbetshästar (alltså inga ardennrar utan hästar jag arbetar med :D) var mig veterligen helt och hållet fux när hon var fem, nu har hon stått utomlands några år och jag har inte sett henne, men i somras kom hon hem igen och halva ena frambenet är kolsvart! hon har inte varit skadad. det har blivit så, hennes äldsta dotter börjar nu vid fem års ålder få svart prickar överallt! :o
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 402
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 507
Senast: Takire
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 788
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp