Körkurs idag

Sv: Körkurs idag

Ikväll har jag kört för Rolf med Krutrök..
Lilla Krutrök va hmm ENVIS.. så han och Rolf gick en liten match.
Skam den som ger sig.. NÄSTA träning för Rolf ska jag kunna hålla lungt tempo HELA halvtimmen..UTAN att han älgar iväg..
Kvällens extra bonus.. Jag fick mycket beröm för det skick som Pelle är i nu och de jobb jag lagt ner på honom OCH att jag hittat rätt hem till honom

Anna-Carin
 
Sv: Körkurs idag

Kul att det gick så bra. Alltid kul att få beröm från Rolf.
Men, nog kommer du väl på Rofträningen nu på tisdag. Jag har i alla fall satt in dej på körschemat! :D

Maria
 
Sv: Körkurs idag

Joo helt klart är de kul att få beröm över Pelle pluttisen..
Den andra herrn ja han är snäll och gullig nu..
Dagen efter sista Rolfträningen var han förvandlad.. å nu är det en mjuk harmonisk HÖNSPAPPA Krutrök.

Att köra till Sikeå borde göra susen för överpigga herrar.. Å så HOPPAS jag att herrn kan tänka sig dricka vatten med betfor i fast vi är borta...
På tisdag dag ska jag förresten på annan körkurs...
MC130T3W.jpg


Denna makapär och jag ska försöka hitta en LAGOM väg där jag kan styra och trixa utan att bli rädd för att välta..
Å förhoppningsvis så tackar mina ben mig genom att bli liiite gladare..

Anna-Carin
 

Liknande trådar

Körning För några veckor sedan råkade jag och hästen ut för en körolycka på träning i ridhus. Hästen stannade mitt under träningen (konkörning)...
Svar
16
· Visningar
2 199
Senast: giffan
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 715
Senast: Lyckan i Halland
·
T
Hästvård Nu behöver jag alla bukares hjälp med att lista ut vad min häst har tagit sig till! För några veckor sedan började hästen jag köpte i...
Svar
19
· Visningar
1 667
Senast: Ellyne
·
Övr. Hund Idag så har en tjej pratat med min hund,det var hemskt,kul och helt otroligt. Ni som ej tror alls på detta kan helst avstå från att ge...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Tambourine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp