Körkurs idag

M

McKikki

Var iväg på körkurs med Rolf idag och körde konkörning. Himmel vad nöjd jag är! Min arm verkar vara läkt, Pontus älskade att få jobba lite med huvudet och allt bara flöt på :) Både jag och Pontus fick massa beröm så nu svävar jag en bit ovanför marken i ett glädjerus *s* En annan kul sak var att jag pratade med Pontus förrförra ägare igår som berättade att hon hade haft honom till att dra timmer i skogen med. Det kan man inte tro idag eftersom han är lite bakskygg...

Lite bilder från idag togs av en kompis:
http://www.pixbox.se/alb773819
 
Sv: Körkurs idag

Va fin han har blivit Pontus!!!
Jag sitter och väntar på rapport ifrån Carina som kört med Pelle för Rolf idag. Pelles första Rolf pass sen i september.
Lilla gubben flyttade ju i söndags

Anna-Carin
 
Sv: Körkurs idag

Va fin han har blivit Pontus!!!
Jag sitter och väntar på rapport ifrån Carina som kört med Pelle för Rolf idag. Pelles första Rolf pass sen i september.
Lilla gubben flyttade ju i söndags

Anna-Carin

Men då vet jag ju vem som har honom, hon körde senare än mig idag så jag missade henne och sötpelle :)
 
Sv: Körkurs idag

Kul att det gick bra! :) Pontus är fin!
Vísst ska du till Villvattnet på läger? :)
 
Sv: Körkurs idag

Han är bäst,jag gjorde ett fynd som köpte honom :)

Jepp vi ska dit, ska faktiskt ner en sväng nu i maj redan och våga mig på att köra utanför ridhus och min stallägare ska prova köra in sina två hästar i par :)
 
Sv: Körkurs idag

Håller han kurser där övriga tider också?
Skulle vilja hitta på något körträningsaktigt men jag vet inte vad eller vart riktigt.
 
Sv: Körkurs idag

Jag höll i en körkurs idag... Här e lite bilder från harvningen!

19920800.jpg


Baylis å Izor vilar

19920801.jpg


Baylis å pella

19920802.jpg


Bayis Izor å Lisa
 
Sv: Körkurs idag

Hehe ja du ser skit proffsig ut.... tog inte du några bilder?
 
Sv: Körkurs idag

Skogstomten:K. ringde och hörde med honom om vi fick komma ner och det var ok så ring Rolf och hör med honom :)

A_C:jag såg bilder på honom idag på hennes pixbox :)

Fluffagget: Det där ser riktigt kul ut, jag är jättesugen på att ha Pontus till nån nytta men jag törs inte riktigt prova iom att han har lite problem med saker som tar i rumpan ...
 
Sv: Körkurs idag

Jag blev så taggad att jag var tvungen att ta ut min lilla häst och prova harva lite med henne också, såhär såg det ut när Fröken gick för harven för första gången:



Nöjd häst och koncenterad matte:D

Och såhär ser det ut när proffsen gör det:
fluffagget med Izor
 
Sv: Körkurs idag

Ok man kanske skulle ta och höra med honom då om vad det finns för möjligheter.

Fossig- Hehe vi får se om det går, vore ju kul!
 
Sv: Körkurs idag

Övik ;) (Ylän - Västernorrland)
Men har ni inte körträningar i Umeå då? lite närmare, men klart kul om du vill komma om vi får ihop något.
 
Sv: Körkurs idag

Övik, aha det är ju gaaaanska nära ;)
Ska ni vara på körlägret alla 4 dagar?
 

Liknande trådar

Körning För några veckor sedan råkade jag och hästen ut för en körolycka på träning i ridhus. Hästen stannade mitt under träningen (konkörning)...
Svar
16
· Visningar
2 199
Senast: giffan
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 715
Senast: Lyckan i Halland
·
T
Hästvård Nu behöver jag alla bukares hjälp med att lista ut vad min häst har tagit sig till! För några veckor sedan började hästen jag köpte i...
Svar
19
· Visningar
1 667
Senast: Ellyne
·
Övr. Hund Idag så har en tjej pratat med min hund,det var hemskt,kul och helt otroligt. Ni som ej tror alls på detta kan helst avstå från att ge...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Tambourine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp