Komplettering

Status
Stängd för vidare inlägg.
FK begärde komplettering av sjukintyg och idag var jag till VC för att göra detta. Läkaren jag träffade har jag träffat en gång förut. Hon satt där och var rätt frustrerad över frågorna som FK ställde.

När jag kom hem så läste jag igenom sjukintyget och noterade att hon kryssat i rutan "Resor till och från arbetet med annat färdmedel än normal kan göra det möjligt att återgå till arbetet under sjukskrivningsperioden".

:eek:

Jag jobbar ju hemifrån! Så kompletteringen lär ju knappast vara värt något alls. Den läkaren skrev fel i ett intyg tidigare också. Den gången var jag avstängd från jobb p.g.a. smitta. :cautious:

Läkaren verkar noggrann när hon skriver men såna här fel är liksom inte okej.

Jag har ringt VC och bett dem ringa upp mig om det här.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag har jag träffat både rehabkoordinatorn och haft möte med fk och af. Mötet med rehabkoordinatorn var bra. Han tyckte jag var tydlig...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Nox
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag återinsjuknade i panikångest för fjärde gången så undrade jag om det var något annat fel på mig eftersom jag inte mådde bra och...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Krokus_igen
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 986
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp