Visst var det skimlarna som var lipizzaner? Hängde inte riktigt med när de pratade, för de visade ett franskt ekipage samtidigt.
 
Alltså jag tycker fortfarande att det är segt... :o

Varför får man inte följa ett ekipage hela vägen i Slottskogen? Nu får jag ingen riktig känsla för nåt ekipage.
 
Alltså jag tycker fortfarande att det är segt... :o

Varför får man inte följa ett ekipage hela vägen i Slottskogen? Nu får jag ingen riktig känsla för nåt ekipage.
Man har nog inte kameror som kan följa hela vägen sas, och det skulle bli mycket transportsträckor så man gör som i terrängen typ och skiftar mellan ekipage i sändningen.
 
Man har nog inte kameror som kan följa hela vägen sas, och det skulle bli mycket transportsträckor så man gör som i terrängen typ och skiftar mellan ekipage i sändningen.

Vänjer mig kanske. ;) Men fälttävlan är inte lika otydligt, här snurrar de liksom runt i hindren och det är hopplöst att veta om de kör rätt eller fel.
 
Vänjer mig kanske. ;) Men fälttävlan är inte lika otydligt, här snurrar de liksom runt i hindren och det är hopplöst att veta om de kör rätt eller fel.
Grejen är ju att man inte måste följa den tänkta vägen, så har du inte stenkoll på var portarna i hindret så vet du inte ändå.
 
Grejen är ju att man inte måste följa den tänkta vägen, så har du inte stenkoll på var portarna i hindret så vet du inte ändå.

Men det är det jag menar! Jag skulle velat ha tydligare markerat (grafik med pilar?) vilken port de ska igenom härnäst, så jag kan se "nu tog de en smart sväng där" eller "där blir det knivigt om de ska till höger där egentligen". Nu sitter jag i soffan och har ingen aning.
 
Men det är det jag menar! Jag skulle velat ha tydligare markerat (grafik med pilar?) vilken port de ska igenom härnäst, så jag kan se "nu tog de en smart sväng där" eller "där blir det knivigt om de ska till höger där egentligen". Nu sitter jag i soffan och har ingen aning.

De har ju visat grafik på hur hindren ska tas? O noga påpekat att portarna ska tas i bokstavsordning.. svårt att göra det mycket tydligare tror jag.
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 795
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 882
Senast: fio
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 702
Samhälle Läst artiklar i svenska dagbladet igår och idag där de har granskat försäljning av smällare, fyrverkerier och olagliga airbombs bland...
Svar
1
· Visningar
287
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp