Bukefalos 28 år!

Kyra K Jacka

S

Sheena

Härromdagen hittade jag en supersnygg kyra-jacka på nätet, och nu hittar jag den inte igen! Jo, på Kyra-sidan men där kan man inte se den i olika färger... Typiskt, jag som behövde drömma lite! Det var en Maxum, brun och SKIT SNYGG!

//Sheena *Morr*
 
Hi, hi!
Jag har två sånna. En blå o en plommon.
Köpte först en men kom på att de var superbra så nu har jag en i stallet o en till vardags.
// Linda
 
Jag har oxå en blå, mörkblå. Jag älskar denna jackan alltså, har den JÄMT haha, bara i stallet alltså. Men den är perfekt att rida i, skön, lagom varm, den är underbar! :)
 
Tror det är en sån jag köpte på Stigbygeln för halva priset för ett par veckor sen :devil: Fast ljusblå+mellanblå. Snygg och superbra är den! Har den som "vanlig" jacka. :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 753
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 243
Senast: Voeux
·
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
4 573
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 796
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp