Ladda ner ringsignal till iPhone

Sasse

Trådstartare
Kan någon på ett pedagogiskt vis förklara hur man bär sig åt? :p Jag vet att jag kan ladda ner genom iTunes Store, men inte hur jag använder det till en ringsignal sedan.

Jag vet också att det finns appar där man kan skapa något eget, men det vill jag inte göra. Jag vill ladda ner (gratis eller betala) och få över det till telefonen på något sätt, så att jag kan välja det som ringsignal. Hur svårt kan det vara?

Hilfe! :p
 
När jag har köpt ringsignaler så har jag gått in från inställningar —> ljud —> ringsignal och där finns en länk direkt från inställningar till iTunes som de kallar för ”signalaffär”.
Därifrån köper jag det jag vill ha och sedan ligger de bland de andra ringsignalerna :) alternativt tryckt på den andra länken ”hämta köpt ringsignal” eller vad det stod ;)
 

Liknande trådar

Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 214
Senast: Habina
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 762
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 193
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp