Bukefalos 28 år!

länka in html i html

B

**BORTTAGEN**

Jag vill länka in html i en html sida, så att just den delen inte förändras.
Jag vill ha en meny som man lätt kan ändra utan att ändra alla sidor, men vill inte ha frames.
php? Har försökt leta själv men förstår inte riktigt kan någon förklara? det kanske bara är en liten kod jag behöver för att kunna länka in en html eller php sida in i själva html? hjäälp!
 
Nu tror jag jag förstår vad du menar. Om du nu inte vill använda frames (varför?) så skulle jag antingen använda en iframe eller ssi. SSI tillåter inte alla servrar tyvärr och iframe klarar inte Netscape.
 
Oj det blev tre trådar.. det var ju inte meningen. Nej jag hade lite problem med att förklara jag vet...
men tack för svaret, tror mitt webhotell stöder det mesta.
Jag vill inte ha frames för jag föröker få ett speciellt utseende på hemsidan som inte funkar riktigt om man har frames..
 
Men det spelar ju inte så stor roll vad ditt webhotell stöder, det är ju din hemsidas besökares webbläsare som måste stöda för att kunna se din sida.
 
När det gäller iframe ja (som inte Netscape klarar) men inte när det gäller SSI.

Man kan lösa det mesta även med frames men en iframe är ett alternativ.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 059
Senast: cirkus
·
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 514
Senast: förvirrad
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
565
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 688
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp