Bukefalos 28 år!

Läskig hemsida?

B

**BORTTAGEN**

Har fått flera mail från someonlikesyou.com och undrar nu vad det är för något. :mad: Jag gillar inte mail som jag inte vet var de kommer ifrån.

Är det någon som vet vad det är för sida? :confused:
 
Jag vet inte exakt vad det är men jag antar att det är en av de där tjänsterna där någon skriver i mailadressen till 10 personer de gillar eller nåt, alla de får ett brev om att någon gillar dem och uppmanas att även de skriva in 10 adresser, och om det blir en "match" så får båda veta vem det är.

Det är dock väldigt uppenbart att de skickar ut mail till adresser som inte fyllts i, så det är m.a.o helt vanlig spam och bara att deleta.

Åh, och fyll för guds skull inte i någons mailadress på den sidan. :)
 
OK ungefär som jag trodde då :) Här fylls inte i några mailadresser i onödan ;) bums i papperskorgen får det bli.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi vill sätta upp ett glasräcke på balkongen istället för nuvarande trästaket. Mailade kommunen för att fråga om det behövs bygglov och...
Svar
10
· Visningar
477
Senast: Catsu
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
627
Senast: Magnum
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 251
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp