Läskiga svar på kattannons

Sv: Läskiga svar på kattannons

Avlivning med narkos ska vara väl tilltagen. Ändå händer det att djur inte dör av det.

20 meter har jag aldrig pratat om. Dessutom är man väl inte själv när man avlivar en katt?
Risken att ett litet djur skall överleva efter en salva hagel är ytterst liten. Antagligen inte större än att den överlever en avlivning med spruta.

Jag tror inte du skulle argumentera så hårt emot det, om du sett det jag sett.
Det går fort - det är smärtfritt - katten vet inte vad som händer - och djuret behöver inte transporteras till veterinär.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Till nyår får jag hem 2 stycken kattungar och vill kolla efter klösträd. :) Det kommer bli innekatter i en stor lägenhet på 96kvm och...
Svar
7
· Visningar
581
Senast: Twihard
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 861
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 722
Senast: cirkus
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
967
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp