Bukefalos 28 år!

Lågt och löjligt!

Huntress

Trådstartare
Jag förstår egentligen inte vad någon får ut av det? Är det roligt? Är det för att jävlas? Är det bara för att man helt enkelt inte har någon fantasi whatsoever? :crazy: :mad: :crazy:

Nu är det någon som har reggat sig med namnet "Huntress_" vilket ju är förvillande likt mitt eget nick. Finns det något jag kan göra åt det? Jag vill ju inte alls bli ihopblandad med någon annan, och jag tycker det är fruktansvärt onödigt att någon reggar sig med nästan samma namn som mig. :crazy:

Det måste väl för sjutton finnas andra namn att välja, än att bara lägga till en sådan här _ efter ett redan befintligt användarnamn?

Det är ganska irriterande, för det är så onödigt! Det blir bara en massa ihopblandningar och svårt att hålla isär... Är det bara för att jävlas, så kan jag ju säga att det fungerar! Tyvärr! :mad:

Gunnar - kan man be dig plocka bort ett sådant "kopierings-användarnamn"?
 
Sv: Lågt och löjligt!

Gunnar, kan jag be dig ta bort ett användarnamn jag inte gillar...

Ni har ju olika avatarer. Jag minns aldrig vad folk heter, det är bilderna man minns.
 
Sv: Lågt och löjligt!

Vad sägs om mycket_irriterad och så dycker det upp en mycket_irriterande, det var SÄKERLIGEN en ren slump...:crazy: Likaså Snuffsan och Snufffsan, men nej jag tror inte du kan be Gunnar plocka bort ett namn för att de är likt de du har.
Tex Josse, Josse22 och Josse85, josse, _Josse_ (vet ej om det finns några användare med de nicken men det är ett exempel) är nog lätt att blanda ihop med så är det när flera vill ha samma...
 
Sv: Lågt och löjligt!

Minns när ett visst pucko reggade Snufffsan och svarade i trådar där jag svarat. Allt för att jävlas. Oavsett avatarer blev det rejält förvirrat. Många byter ju avatar ganska ofta.
 
Sv: Lågt och löjligt!

Snuffsan skrev:
Minns när ett visst pucko reggade Snufffsan och svarade i trådar där jag svarat. Allt för att jävlas. Oavsett avatarer blev det rejält förvirrat. Många byter ju avatar ganska ofta.
Nu gav du mig ett lysande uppslag, nästan ditt namn, stulen avatar och sen en tråd om tattare eller nåt annat hett ämne,,,,,,,,,,,,, :devil: :devil:

*f,låt kunde inte hålla mig bara* :angel: :angel:
 
Sv: Lågt och löjligt!

Var så god, men du får nog välja ett annat ämne än tattare för att bli trovärdig om du vill låssas vara jag.
 
Sv: Lågt och löjligt!

Det var mig har menade. Tror inte att tattartemat funkar varken på dig eller mig.
 
Sv: Lågt och löjligt!

Snuffsan skrev:
Jättekul. Jag tycker mer och mer om dig.
Ja inte sant, visst är jag bra ? :banana:

Vi kanske skulle träffs nångång och utbyta åsikter, eller, törs vi det? :o
 
Sv: Lågt och löjligt!

Men varför bli arg över en sådan sak..?
När jag reggar mig på olika ställen brukar jag prova med mitt namn och om det är upptaget lägger jag eventuellt till en siffra eller ett understreck eller vad som helst.
Jag tror inte att huntress_ har reggat sitt namn bara för att jävlas med dig. :smirk:
Det finns säkerligen ett antal Pamela på buke också, men det tycker inte jag är något att hetsa upp sig över. Jag är jag och är det någon som blandar ihop mig med någon med ett liknande namn (det har aldrig hänt iofs) så skulle jag helt enkelt förklara att den personen som har svarat inte är jag och sedan är det inget mer med det.
Folk får väl kalla sig för vad de vill. Du har knappast ensamrätt på namnet Huntress. Tyvärr.
 
Sv: Lågt och löjligt!

Ride on skrev:
Ja inte sant, visst är jag bra ? :banana:

Vi kanske skulle träffs nångång och utbyta åsikter, eller, törs vi det? :o

:p ............
 
Sv: Lågt och löjligt!

Det kan mycket väl vara så.

Ett tips om man råkar ut för något liknande är att skicka ett PM till den nyregistrerade användaren och på ett snällt sätt förklara läget och kolla om de kanske kan tänka sig att använda ett annat användarnamn.

Om de bara är ute efter att bråka och du får ett svar som tyder på det kan du höra av dig till mig så får vi se om jag vidtar någon åtgärd.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp