Bukefalos 28 år!

Lamm och Liljekonvalj

T

Tuffing

Är jätteorolig efter att jag sett lammen äta av Liljekonvaljbladen nu i slutet av maj. Vet att dom är väldigt giftiga, men samtidigt står det på en pdf-sida här på nätet att fåren äter Liljekonvalj. Hur orolig ska jag vara?
 
Sv: Lamm och Liljekonvalj

Får äter ju tom Björnloka utan att de verkar må dåligt av det så jag tror inte du ska vara så jättenervös.
 
Sv: Lamm och Liljekonvalj

Troligen inte så mycket att göra åt det nu, men se till att de inte kommer åt dem i fortsättningen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 641
Senast: Stergo
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 202
Senast: movi
·
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 634
Senast: animalasia
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 622
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Valp 2025
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp