Bukefalos 28 år!

låna ut eller sälja?

F

feja

till hösten har jag möjlighet att göra min halvårspraktik på irland, vilket hade varit helt underbart. men jag tror inte jag kommer åka eftersom jag inte vet vad jag ska göra med hästen. Jag skulle nog inte kunna låna ut eller sälja. det finns så mkt oseriöst folk också..är det fel att sumpa chansen för hästen?
 
Om du kan så ta med dig hästen, annars får du redan i god tid hitta någon som kan ta hästen på foder o som kanske kan börja som medryttare redan ett tag innan så att du får se att det fungerar bra med hästen.
 

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
0
· Visningar
134
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
482
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
789
Senast: julgrisen
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 701
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp