"Långritts utrustning"

T

Tomaten

\"Långritts utrustning\"

Ho fäll bara hinkar, muggar. Sadelväskor och liknande, vart kan man köpa sådant, är speciellt på jakt efter holfäll bar hink!! :bump:
 
Re: \"Långritts utrustning\"

Jag köpte en hopfällbar hink på Odal. Har för mig att den kostade runt 70:- förra sommaren.

/Linda
 
Re: \"Långritts utrustning\"

okay, tack så jätte mycket, vill verkligen få tag på en! :bump: :bump: :bump:
 
Sv: "Långritts utrustning"

finns på lantmänneno på hööks me=) mvh connie:D
 
Sv: "Långritts utrustning"

Ang. ihopfällbar hink.

Vet inte säkert vilket materila den ihopfällbara hinken är i, men om det är samma som i de vikbara hundmatskålarna som finns i handeln, så kan jag bara säga att de läcker efter ett antal gånger. Tråkigt men sant. Fast ska du inte ha vatten eller annat blött i dem så är de säkert okej.
 
Sv: "Långritts utrustning"

Tumbleweed west*rnstor* har fina sadelväskor av bra kvalité, eller de hade iaf det förut (har tappat kollen på sortimentet på senaste tiden). Även Bonanza w*stern, har ett stort sortiment och bra utbud i både budget och lyx prisklasser.

Muggar och andra tillbehör hittas i sportbutiker, t.ex. Int*rsp*rt, eller friluftsbutiker.

Jag slår också ett slag för vattenflaskhållare till sadeln, guld att slippa gräva i väskorna efter vatten när det är hett i luften och halsen törstig!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
553
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 415
Senast: monster1
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp