Bukefalos 28 år!

large på boota

S

skjootan

Köpte large till mitt kallblos på bootsen,vilket skämt! Hahaha dom såg ut som ja jag vet inte hur jag ska beskriva dem men de satt inte där som skulle.....
Nu har jag beställt ett par XL! har aldrig fått tag på sådana förr,vet ni vart man kan köpa lite större saker?
 
Varför inte beställa flip-flopboots och bygga ihop de till rätt storllek? Finns på Hööks bl a.
 
Jo jag vet men saken är d att dom blir för korta, dom räcker runt om men blir för korta i längden... :confused:
 
Jag har ett par boots i stl X-large till min 165cm häst som är vbl travare. Så jag förstår att dom blev för små för din ;)

Jag handlade i den lilla hästbutiken som finns här lokalt, men de hade flera par som var i X-large så det borde inte vara svårt att få tag på? Iaf inte om man köper ett par kraftigare (inte de i plast)
 
Fast jag vet inte vad du vill skydda,men mina flip-flopboots skyddar i allafall framballarna som de ska,och jag har inte heller ngr småhästar.(Skostrl 3 fram på den ena och 4 på den andra)
Och de fyller sin funtion väldigt bra.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
421
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 801
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 316
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp