Bukefalos 28 år!

Lekar för små

A

AmelieA

Hej! Jag är gympaledare på lördagar och har lite brist på roliga lekar. Vet någon, några roliga lekar för barn som är 3-5 år?
 
Sv: Lekar för små

* Björnen sover

* Fruktsallad kanske är för svår för 3 åringar men funkar fint på 5 åringar

* Hundens ben
 
Sv: Lekar för små

Min tjej som är 3,5 gillar när hon får springa omkring. Sätt på musik, då får de springa, sen stänger man av och då ska de stå stilla. Mkt enkelt, men roligt.

Olika skutt och steg är också kul. Tex först ett jämfota hopp framåt, sen två bakåt, sen tre hopp på ett ben, sen fyra jättekliv, sen fem grodhopp osv
 

Liknande trådar

Småbarn Jag skulle vilja testa att besöka öppna förskolan i kommande vecka för att aktivera 2-åringen när han inte har förskola. Men jag tycker...
Svar
13
· Visningar
1 157
Senast: Badger
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 763
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 490
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 050
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp