Bukefalos 28 år!

Lemetex stylist - stoppning?

Sv: Lemetex stylist - stoppning?

Puttar upp tråden igen :)

Är i valet och kvalet om jag ska sälja min sadel eller behålla den till unghästen. Det beror lite på om den är omstoppningsbar eller inte :)
Sadeln köptes ny men ej använd, skulle vara trevligt om det finns chans att använda den på unghästen och slippa sälja iväg den för en struntsumma.


Annan information kring sadeln är också välkommet, jag har inte hittat så mycket information kring Lemetex mer än att de ev har samma tillverkare som Stubben (?).
 

Liknande trådar

Övr. Katt Sprayat rikligt av detta medel på största kissfläcken, än så länge stinker det dock kattpiss. Kan det ändras när medlet hunnit verka...
Svar
17
· Visningar
1 216
Senast: Takire
·
Utrustning Hoppas det finns någon som är riktigt duktig på olika ullstoppningar här! Jag har en superduper känslig, riktig prinsessa på ärten...
Svar
15
· Visningar
1 455
Senast: caballus
·
Hemmet Jag ska stoppa om/klä om några stolar men funderar på om jag behöver lägga tyg mellan stoppning och möbeltyget? Jag ska lägga på ny...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Jag rider WE och fälttävlan, har en mellanpris hoppsadel som ligger ok på hästen men oskön för mig att sitta i samt en äldre...
2
Svar
24
· Visningar
2 021
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp