Bukefalos 28 år!

Leta medlem

M

minternet

Hittade inget om detta så jag gör en ny tråd...
Hur gör man på enklaste vis för att kolla vad ens kompisar svarat på/skrivit om den senaste tiden? Jag hittar liksom inget enkelt sätt att gå in på deras namn. Att först leta i medlemslistan och sedan gå vidare är ju jättekrångligt... Varför kan man inte gå in på dem direkt i kompislistan som man har på "sin egen sida"? De namnen man har där är inte länkade och det är synd.

/M
 
Sv: Leta medlem

Gå in på medlemslistan och till höger där kan du gå på sök medlem och skriva in namnet på den du söker. Vet inte om det finns nått ännu enklare sätt.
 
Sv: Leta medlem

Hmmm, jo det är väl så man måste göra...
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
708
Senast: Tuvstarr
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 445
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Murphy
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp