Letar efter låg pall!

Stinaelin

Trådstartare
Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa bredvid soffan och sängen som underlättar för honom. Det finns ju ramper och trappor för ändamålet på djurbutiker, men de är så fula!

Kan ni komma på var en kan hitta en ca 20 cm hög pall, ca 40x40 cm stor i trä. Det kan vara en låda egentligen, som jag kan sätta en matta på.
Har letat på nätet, ffa på IKEA, utan framgång. Tacksam för tips.
 
Skulle en sån där barnpall som jag vet mina kusiner hade framför toan och handfatet när de var små funka?
Finns en på ikea men den är inte riktigt så stor som du ville ha då... 🤔
 
De fotpallar jag hittar är för höga. 🙁 IKEA-badrumspall har jag men den är för liten tycker jag. Ska googla lite på sittpuff!
 
Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa bredvid soffan och sängen som underlättar för honom. Det finns ju ramper och trappor för ändamålet på djurbutiker, men de är så fula!

Kan ni komma på var en kan hitta en ca 20 cm hög pall, ca 40x40 cm stor i trä. Det kan vara en låda egentligen, som jag kan sätta en matta på.
Har letat på nätet, ffa på IKEA, utan framgång. Tacksam för tips.


När jag letar efter något med specifika mått använder jag pricerunner. Där går det att specificera måtten och höjd på det man letar efter. Brukar krävas att man går till kategorin först.
 
Kanske kan bli svårt om det ska vara trä, annars kanske en husvagnsfirma? De har ofta små pallar för steget in i husvagnen.
 
Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa bredvid soffan och sängen som underlättar för honom. Det finns ju ramper och trappor för ändamålet på djurbutiker, men de är så fula!

Kan ni komma på var en kan hitta en ca 20 cm hög pall, ca 40x40 cm stor i trä. Det kan vara en låda egentligen, som jag kan sätta en matta på.
Har letat på nätet, ffa på IKEA, utan framgång. Tacksam för tips.
Lådan Knagglig på Ikea kanske ? 25 cm hög, 46×36
 
Tvättblja uppochner borde bli stadigt. Flera pallar kan sättas i varandra när de ska flyttas. Sen kan man använda dem till annat med. Som korg att ligga i.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 336
Hemmet Kan man förvara något annat än dammråttor under en Malm-säng? Vi har en helt vanlig Malm-säng från IKEA. Jag har länge letat efter någon...
Svar
13
· Visningar
17 017
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
7 576
Hundhälsa Jag får väl börja från början. Jag har en helt fantastiskt underbar papillon tik som är nyss fyllda 7år... Jag har haft henne sedan...
Svar
14
· Visningar
2 103
Senast: _Skifting_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp