Bukefalos 28 år!

Lös i magen pga. Kraft??

T

Tina_86

Jag fodrat mitt halvblod med kraft de senaste året.. och jag har alltid tyckt att hon varit lite lös i magen.. ibland bättre och ibland sämre...
Jag slutade med kraft nu för 2-3 veckor sen och hennes avföring hra blivit MYCKET bättre... nu är det Rikriga Bollar....
Har ni hört om dom kan bli lösa i magen av kraft (grund). Eller tror ni de kan vara att det var varit för "grovt" för henne? eller vad man kan säga...


Tina
 
Min ponny gick på kraft groov förra våren och jag tycket också att han blev lös i magen av det! nu har jag bytat till MUSTANG, det är också pellets och han skiter nomalt igen! jag vet inte vad det är som gör att de blir lösa i magen av krafft! :bump:
 
Okej... Jag kom på att de kan nog vara så att de blir för "kraftigt" eller vad man ska säga...... i med kraft inehåller så mycket olika saker... kasnke blivit för mycket av något... :confused:
 

Liknande trådar

Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: Hoarfrost
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
524
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Jag har levt med pälsdjursallergi & astma sedan barnsben, har trots detta haft hund hemma under tonåren och inte reagerat nämnvärt på...
2
Svar
22
· Visningar
3 320
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp