Bukefalos 28 år!

"lÖsdriftsstall"

Sv: "lÖsdriftsstall"

Ja, ibland är det lite synd att man bestämt sig för att hålla sin person lite i bakgrunden.
Annars hade du gärna fått komma hit och titta.
Men snart hittar väl alla hem till mig på alla beskrivningar :D

Fast jag tror, att med hyfsade textbeskrivningar, kan man nog göra ett jättebra, personligt stall :)
 
Sv: "lÖsdriftsstall"

Jag är lite av en arkitekt, går och småpillar på en stallritning lite ibland. Jag vill absolut ha ett lösdriftstall som går att mocka ut med en traktor. Förstår inte varför man ska ha en skottkärra. Jag funderade på ett system med automatisk utfodring, lite likt HIT - Active stable, googla på det. Verkar bra för hästarna att på ett mer naturligt sätt få maten i små portioner. Och så naturligtvis stora kuperade hagar i mitt kära Småland.
Måste bara komma på hur min ritning ska se ut. Men det dröjer några år innan jag är klar med min utbildning, så jag har tid...
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Hästtjej sedan barnsben men som tagit ett längre uppehåll pga livet. Sedan husköp har drömmarna om att äga häst igen väckts till...
Svar
11
· Visningar
2 130
Senast: a1agnlju
·
Hundhälsa Från och med januari behöver mina hundar en hundgård, då kommer jag att vara hemifrån mellan ca 8-15. Hundgården är alltså till för...
Svar
10
· Visningar
2 221
Senast: Mli
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 166
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Ska bygga ett mycket litet stall under sommaren, blir två boxar på ca 11kvm styck, boxarna kommer att vara byggda i samma stil som...
Svar
0
· Visningar
2 554
Senast: Karma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp