lokal tävling

S

sabbet

får vem som helst vara med i en lokal tävling, även fast man inte bor så "lokalt"? :crazy: dum fråga egentligen, men jag blev lite fundersam... det enda jag hittade i TR var "tävlingen är öppen endast för ryttare med svensk licens". Får man poäng på lokala tävlingar också? Tycker att det borde vara så men vill få det bekräftat :)
 
Sv: lokal tävling

Du får tävla på lokala tävlingar om du har lokal licens eller uppåt. Om du bor i Sthlm så kan du exempelvis tävla i Upplands distrikt om du vill.
 
Sv: lokal tävling

japp de får man! lokal, regional osv är bara statusen på tävling
 
Sv: lokal tävling

lokal är status på tävlingen och alla som har licens får starta där, men om du är uppklassad (på ponny: 50poäng i reg LB eller högre) eller om du är utländsk ryttare. Därav tillägget endast ryttare med svensk licens. Utländska ryttare får starta på regionala tävlingar och uppåt har jag för mig.

och du får inga poäng i lokal tävling.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: zarmino
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 124
Senast: Cambrie
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 990
Senast: Jeps
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 154
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp