Maharahaja!

BornAgain

Trådstartare
:bow:Läge för värsta hyllningstråden. Bara att vara med fyra gånger! Det är nästan mäktigare att vinna efter flera försök
 
Sv: Maharahaja!

Allas våran Marre!!! Jag ramlade nästan ur fåtöljen på upploppet :D
Härligt, underbart och störtskönt!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bow::bow::bow:
 
Sv: Maharahaja!

Ja fyttirackarns va bra han var , har inte skrikit in en häst så sen Copiad vann Elitloppet -94 !!!!

Där fick ni :D

28537_121429694541875_5443298_n.jpg
 
Sv: Maharahaja!

Alltså vilket lopp!!! Hade inte så stora förväntningar på Marre med tanke på vilka hästar som var med... men han var ju helt klart bäst! Hoppade in han över upploppet:D
 
Sv: Maharahaja!

Jag skrek så högt att min 15 åriga son kastade sig ut ur sitt rum och skrek " har vi vunnit pengar????" Ha,ha :D
 
Sv: Maharahaja!

Jag vågade inte spela honom. Bara för att inte hexa :o Jag har typ hållt tummarna en vecka
 
Sv: Maharahaja!

Jag spelade inte heller. Men min son förstod inte hur man kunde bli så glad om man inte vunnit pengar :D :D
 
Sv: Maharahaja!

Precis kommit hem efter att ha sett spektaklet på plats. Tro mig, att "stå" (snarare hoppa och skrika) där och få se Marre tugga ner Up and Quick över upploppet kommer jag inte glömma så länge jag lever! :banana::bow::bump::rofl::laugh::up:
 
Sv: Maharahaja!

Så härligt med alla underbara känslor!!!
Micke Nybrink lipa nästan i tv. Han fann inte orden mer.
Det var nästan mer talande än när Hultman gråter!!!
 

Liknande trådar

Dressyr Jag kämpar med mina händer. Speciellt i trav har jag en tendens att få raka armar och "för mjuka" händer som inte sluter nog väl runt...
2
Svar
23
· Visningar
1 546
Senast: Sar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det blir superduell i Elitloppet. Prix d’Amérique-vinnaren Idao de Tillard mot segermaskinen Francesco Zet. – Idao de Tillard ska inte...
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
616
Senast: Ajda
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp