Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Maktlös

Du Pippi27, du är en klippa. Du finns ständigt i mina tankar, att du är en sån man kan vända sej till när det är svårt, även om jag inte känner dej personligen, än. Du ska veta att en vacker dag så får du ett telsamtal, då gäller det att ha kaffepannan redo. Kram på dej, Monkas.
 
Sv: Maktlös

Monkas skrev:
När jag orkar så ska jag berätta fortsättningen, just nu är det rörigt. Det känns enormt skönt att få stöd och kramar från er alla här på buke, tack.

Kramar av styrka till dig, tänker på dig då och då. Hoppas allt kan reda upp sig i slutänden även om det är en lång väg dit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 623
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 751
Senast: Lhas
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 585
Senast: Emtherlia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 163
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp