Bukefalos 28 år!

Mal odling

P

Piggelkot

Jag har letat och letat men icke har jag hittat en tråd om detta. Så nu vill jag ha svar på mina frågor av någon mal fantast. :D Jag föder upp guppy men tycker det börjar bli dax att pröva något nytt. Så jag ska odla malar. :p:d Men. Jag har ingen aning om hur man gör. Så om någon ville vara en ängel och förklara från grunder hur allt går till, vad de vill ha för mat, hur länge de är dräktiga osv. Skulle vara skit snällt... Tack på förhand!:p
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 124
Gravid - 1år Okej, dom som vet vem jag är får hålla detta för sig själva. Tack på förhand. Jag har, sedan sonen kom för snart 2 år sedan, gått på...
Svar
7
· Visningar
3 321
Foder & Strö Hej! :) Jag ska prova ett nytt kraftfoder i höst åt mina hästar då de inte gillade lusernen de fick i fjol. Jag inväntar ännu svar på...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Twihard
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 006
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp