"Måla" hästen

D

Djamillah

Nån som vet vad man ha för penna eller färg och man ska skriva något på hästbaken (ska vara med i en maskeradhoppning) Färgen ska gärna vara vit nät hästen är mörkbrun :D
 
Sv: "Måla" hästen

Hej!

När vi målat hästar till maskeradhoppningar och så, har vi använt vanlig vattenfärg :D
Funkar lätt att tvätta bort med!
 
Sv: "Måla" hästen

Teatersmink, teaterkritor eller färg typ fingerfärg kan nog funka också.
 
Sv: "Måla" hästen

förut när jag var med på maskeradhoppning, så använde jag och kompisen sprayfärg som man har i håret. sånt som går att tvätta bort. eller så kan du ta glittergel, hade det påä freestyle dressyren och det blv riktigt häftigt när det glittrade om bokstäverna, finns att köpa i hästsportaffärer :)
 
Sv: "Måla" hästen

Kyllera..men vet inte hur pass mycket den kyler när man inte har plastfolie o lindor på..men det är säkert inte skadligt en kortare stund!

Kanske finns det någon värmelera som alternativ?

Jennifer
 
Sv: "Måla" hästen

Jag frågade samma för drygt 1 år sen. Fick svinkrita som svar.
Så svarar nån det - så gå INTE på det! :p
Jag är glad jag testade på min egen hand innan jag ritade på hästen. Det gick nämligen inte bort på aslänge.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: Caoimhe
·
Utrustning Nu har jag ju inte hästar längre, men jag har vänner som har. Och ofta uppkommer frågan, hur kan man smartast ställa ut en bal/boll i...
Svar
8
· Visningar
665
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 799
Senast: TinyWiny
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp