Bukefalos 28 år!

Mammaridbyxor?

Status
Stängd för vidare inlägg.

hanny

Trådstartare
Hej!
Magen har börjat växa ordentligt nu och jag kommer inte på något vis i mina ridbyxor längre... Vad har ni ridit i? Jag tycker att det borde finnas mammaridbyxor, men har inte kunnat hittat det någonstans, finns det överhuvudtaget? Jag hade ju tänkt att rida ett bra tag till...

hanny
 
Sv: Mammaridbyxor?

Källquists helelastiska...ur roopingserien... perfekta till stora magar...och rumpor...
 
Sv: Mammaridbyxor?

Jag red i scooteroverall stl XL från Ullared, vinterhalvåret :D

Och vanliga töjbara ridbyxor med hårsnodd och magglipa (men tröja över) eller bakochframvända stora joggingbyxor sommartid.
 
Sv: Mammaridbyxor?

Jag har haft vanliga ridbyxor som jag satt ett "snöre" och en gummisnodd i midjan på (gummisnodden för att det ska fjädra lite).
Så byter man ut snöret allt eftersom man växer :) . Praktiskt och billigt :D .

I vinter vet jag inte alls hur jag ska göra. Min skoteroverall ÄR redan i stl XL och jag tror inte att jag kommer i den med större mage :crazy: ... så vi får se....
 
Sv: Mammaridbyxor?

En kompis körde med Back 2 Back's oskodda modell. Hon var nöjd med dom och deras elasticitet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 167
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 398
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: valy
·
Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 474
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp