Manchesterschabrak!?

Solvira

Trådstartare
Var på hoppkurs förra sommaren och där var det en tjej som hade ett schabrak i manchester. Jag tänkte inte så mkt på det då, men nu har jag kommit fram till att det skulle vara snyggt. (Inte minst till mina nyinköpta manchesterbyxor ;) ).

Nån som vet var man kan köpa såna?! :bow:
 
Ett sånt vill jag oxå ha men har faktist ingen aning om vart man kan få tag på dem...
 
jag köpte nyligen ett på EKO. Supersnyggt var det och kostade 150;-!!!! :banana:
 
Hehe, inte hennes. Hon köper sina grejer, och jag frågade var hon hade köpt sitt men det kunde hon inte minnas. Tyvärr. :(
Jag däremot har funderat på att sy ett. Om jag inte hittar att köpa nånstans. :smirk:
 
Min kompius köpte också nyligen ett på Eko =) jätte fint och billigt :D
 
Nu känner jag mig lite efterbliven, men Eko? :confused: :o Jag har hört det många gånger (och förstått att det är ett varuhus) men finns det på internet eller i nån stad?
 
Det finns inte på internet, eller man kan inte beställa iaf. Det ligger ett i Länna ( i närheten av Haninge tror jag).
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
854
Senast: MiniLi
·
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 687
Senast: Jeffery
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 952
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 753
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp