Manchesterschabrak!?

Solvira

Trådstartare
Var på hoppkurs förra sommaren och där var det en tjej som hade ett schabrak i manchester. Jag tänkte inte så mkt på det då, men nu har jag kommit fram till att det skulle vara snyggt. (Inte minst till mina nyinköpta manchesterbyxor ;) ).

Nån som vet var man kan köpa såna?! :bow:
 
Ett sånt vill jag oxå ha men har faktist ingen aning om vart man kan få tag på dem...
 
jag köpte nyligen ett på EKO. Supersnyggt var det och kostade 150;-!!!! :banana:
 
Hehe, inte hennes. Hon köper sina grejer, och jag frågade var hon hade köpt sitt men det kunde hon inte minnas. Tyvärr. :(
Jag däremot har funderat på att sy ett. Om jag inte hittar att köpa nånstans. :smirk:
 
Min kompius köpte också nyligen ett på Eko =) jätte fint och billigt :D
 
Nu känner jag mig lite efterbliven, men Eko? :confused: :o Jag har hört det många gånger (och förstått att det är ett varuhus) men finns det på internet eller i nån stad?
 
Det finns inte på internet, eller man kan inte beställa iaf. Det ligger ett i Länna ( i närheten av Haninge tror jag).
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: valy
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 548
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 490
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp