"Maniskt intresse för sex"

Visst är det starka känslor som driver, men samtidigt VET förövaren att det är fel som de gör eftersom de gömmer sig, försöker komma undan, ljuger etc. Och vet man att man gör fel ska man också tvingas ta konsekvenserna av sitt handlande. Det ska inte hjälpa att komma med bortförklaringar och ursäkter.
I synnerhet när förövaren tar till våld och skadar djuren ska det straffas HÅRT.
 
Rent praktiskt måste väl dessa avskum till människor lägga något lugnande i maten för hur skall det annars gå till ?
Mina hästar hade då f-n inte stått still.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 419
  • Låst
Samhälle Vad händer i Amerika, och även i resten av västvärlden även om det inte gått lika långt? Nyligen så dödade en sk incel två kvinnor och...
26 27 28
Svar
558
· Visningar
37 844
Senast: Killaloe
·
  • Artikel
Hästnyheter I lördags kom anmälan in till länsstyrelsen Skåne. Enligt den har det hittats sex avlidna hästar i hagarna hos en djurägare bosatt inom...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp