Marknadsföra sig i europa

Piffpuffen

Trådstartare
Någon som har tips och ideér på hur och vart man ska marknadsföra sig för att locka ridturister från Europa?
 
Sv: Marknadsföra sig i europa

Var man ska marknadsföra sig?

Lätt som en plätt för en företagsam person.

Först googlar man på "horse riding in europe" och kollar hur andra marknadsför sig.

Sen lägger man upp en snygg hemsida gärna 3 språkig, engelska, tyska, franska där man visar vad man har att erbjuda.

Sen kontaktar man "någon" som man hittar adressen till vid googling och ber att få lägga in sin annons/hemsida förmodligen eller kanske mot viss kostnad, vad vet jag?

Möjligheterna är många – bara att sätta igång.

Lycka till.

Har f ö inte hittat en enda svensk hemsida men inte letat så noga.
 

Liknande trådar

Mat Hittar inga andra som är lika bra och Bonnie lee säljs inte längre Sverige eller ens Europa längre. Känns som en mindre katastrof vad...
Svar
3
· Visningar
470
Senast: cassiopeja
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
329
Senast: VLMF
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
934
Senast: a1agnlju
·
Övr. Katt Rent hypotetiskt, om jag skulle välja att importera en kattunge från Europa, dvs utomlands men inte längre bort än så, är det något jag...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp