Markövningar!.!

B

BaahWretched

Kanske några tips vad man kan hitta på för övningar?? Är mycket för markarbete och att lära dom :crazy: Så de skulle vara kul om du hade hittat på eller om ni vet något skoj man kan göra men hästarna som dom också tycker är roligt. Anourlunda saker är roligast som man inte vet. Tack för att du läste ;)
 
Sv: Markövningar!.!

Har du provat labyrinter och olika saker med bommar. :d Det finns jätte många bra böcker om markövning också!
 
Sv: Markövningar!.!

Har en bok om de framme den heter Hästmassage och markövningar.
Laburinten vet ja men de är ganska bra träning att backa igenom den! :)
 
Sv: Markövningar!.!

KL

Lek typ följa john och tafatt!backa genom L form. trickträna,kom på egna trick!:D :)
 
Sv: Markövningar!.!

Ja har ingen häst än, men bra att veta lite saker man kan göra med den, ska nog få till sommaren... tänker inte göra sånna trick som att ta ett spö för dom tar i allt, fråga min syster:p
 

Liknande trådar

Träning Ja, jag tror att jag har ett ganska udda problem. Min häst har en typ av sadeltvång men ändå inte? Han blev diagnostiserad med KS för...
2
Svar
22
· Visningar
1 586
Senast: tuaphua
·
Träning Jag skulle vilja lära mig mer om att arbeta min häst från marken med tömkörning. Frågan är, hur mycket av detta kan man lära sig via...
Svar
15
· Visningar
836
Senast: EZMK
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 488
Senast: Badger
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 386
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp