Bukefalos 28 år!

Marsvinen :)

Sv: Marsvinen :)

ååh... jag kommer ihåg när mitt marsvin fick fem ungar, två av dem dog ganska direkt p.g.a. skador vid födseln, men d var sååå söta :love:
 
Sv: Marsvinen :)

Åååh , jag vill väldigt gärna ta ungar på någon av mina, men vet inte vilken, min kompis har ju en väldigt snygg hane.... :D
Men som sagt, jag har aldrig tagit en kull innan, måste läsa på en massa då, och leta upp alla mina marsvinsböcker som jag har hemma ! :D

Men det hade varit underbart med ungar :love:
 
Sv: Marsvinen :)

Jodå, hon äldsta är nog ett halvår tror jag, och den andra bara en bäbis, 3 månader ungefär :)
 
Sv: Marsvinen :)

*knapplån*
Vad ni är elaka som lägger in en massa bilder på små underbara svin:love:
När jag var mindre har jag haft några svin, 1 trefärgad släthårig hane PUTTE, 1 röd/vit virvel hona MIMMI och 1 svart/röd virvelhona PIA.
Mimmi hade en eller två kullar minns inte riktigt.. Med en svart rexhane. Dom blev verkligen underbara! Virvelmarsvin med lockig päls:love:

Älskar verkligen små svin, men kan tyvärr inte ha några längre då mamma inte tål dom (måste nog flytta till eget boende):angel:
 
Sv: Marsvinen :)

Förlåt :o
Ja flytta till eget, och köp två svin du med :D :love:

Jag är i valet och kvalet om jag ska utveckla min skara :angel:
 
Sv: Marsvinen :)

Deras kvitter när dom hör höpåsen är väl det man faller mest för:love:
Har inte varit med om något annat djru som är så förtjusta i mat:D
 
Sv: Marsvinen :)

Mina kvittrar när kylskåpet öppnas, när någon går förbi, när någon kommer in i rummet, när det prasslar, för det mesta kvittrar dom helt enkelt :D

GE OSS MAAAAT :D :love:
 
Sv: Marsvinen :)

haha :D man får leta efter mera glupskla djur ;)
kolla här, jag hade glömt müslyburken uppe över natten och mars tog givetvis chansen att gå in :D det var lite jobbigt att få ut honom :rofl:

marsponken.jpg


(stor bild ;))
 
Sv: Marsvinen :)

HAHAHA :rofl::rofl::rofl:
Guuud vilken charmig liten gosse du har :love:

Men det såg onekligen lite trångt ut ;)
 
Sv: Marsvinen :)

Haha, jag kan se magen svälla upp, och marsvinet bara ; ooh fuck, nu kommer mamma på mig .... :rofl:
 
Sv: Marsvinen :)

OMG vad söööööööööööööööööööta, nu vill jag skaffa 20 stycken till juuu!! :love: :love: :love: :love: :love:
Haha jag blir alldeles till mig, din gråa var ju heeelt underbar:d :love:
 
Sv: Marsvinen :)

Jag har väl ingen grå ? :D
Eller du kanske menar någon annans ?

:D
Ja men visst vill man skaffa fler när man ser alla små svin alla lägger upp :D :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp