Bukefalos 28 år!

Masterprogram i Arbetshälsovetenskap

Girasol

Trådstartare
Är antagen till den utbildningen och börjar läsa nu 25/8. Finns det någon bukefalist som redan läst, läser eller ska börja läsa den? Vore kul med erfarenheter eller att följas åt i så fall.

/J
 
Hej! Oj, nu är detta en gammal tråd men jag hittade den när jag googlade på programmet, hoppas du ser det ändå! Jag är intresserad av att söka till hösten, men är lite fundersam över vad som händer sen. Jag är sjuksköterska/barnmorska nu och vill skola om mig och jobba med arbetsmiljöfrågor, men helst ha nytta av det jag redan läst. Alternativet är väl annars att börja om helt på personalvetarprogrammet, men har ju inte så mycket studiemedel kvar nu så vet inte om det funkar ekonomiskt... Och det är ju mycket med det som jag inte är så intresserad av, ekonomi, rekrytering o.s.v. Är bara osäker på om det går att få jobb med en master i arbetshälsovetenskap. Har de pratat något om det på programmet?

Hur som helst! Hur tycker du att programmet är? Vad har du för grundutbildning? Vad vill du jobba med sen?:)
 
Hej! Var det någon av er som läste utbildningen? Jag är såklart intresserad utav den, men också fundersam på vad som händer sen. Hur var programmet? Hur blev det med jobb?

Mvh
 

Liknande trådar

Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
185
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: niardasp
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 255
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
521
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp