Melodifestival- hur moralisk är du?

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Såg en annan tråd om moral och tänkte direkt på denna, tyckte dock det var lite väl OT i den andra tråden:


Vad tycker ni om melodifestivalen, det är väl snart dags igen.
 
Tittar väldigt sällan på det men kan väl hända om det är stora finalen eller liknande och jag inte gör något annat. Verkar dock vara underhållande och intressant för många och det är ju bra så :)
 
Förr fanns det väl nån mening med den men numera har det blivit ett kommersiellt multijippo av gigantiskt format.
Lägg ner skräpet.
 
Tycker mello är sååå själlöst! Sillstryparn gör rätt, sjunger en egen sång.

Melodifestivalen är sedan länge död. När de började tillåta alla möjliga östeuropeiska länder, och lokalt här hemma gjorde en fantastiskt spännande melodifestivalkväll med kvalificerade talangfulla artister till 10 ringochbetalafördinröst-turné-med-folk-från-idol - där dog det.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 663
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 248
Senast: hollypolly
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 823
Senast: Habina
·
Hemmet Betyder detta är tvättmaskinen är kaputt eller kan jag använda den ändå? Den har låtit lite fel tror jag, men jag är nästan aldrig med...
2
Svar
21
· Visningar
1 235
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp