Bukefalos 28 år!

Men alltså... Fruktansvärt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morse vaknade jag upp till några meddelanden på messenger från vänner "runt om i världen" som frågade om jag var ok och min familj. Alltså dom vet ju att jag inte är i Stockholm just nu men ville höra att jag var OK ändå. Fina fina vänner :heart

Jag surfade snabbt in på Aftonbladet och möttes av rubikerna.. Fy fan alltså!
När ska det här ta ett slut, vad är det för fel på människor? Har det här verkligen med religion att göra?

Jag känner mig väldigt säker där jag sitter just nu men såklart min familj och vänner finns i Sverige och resten av Europa.

Ta hand om varandra!
:heart
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag var jag för säkerhets skull uppe 9.45, då E (unge personen) från HV skulle komma 10.30 och hen har kommit 20-40 minuter tidigare...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 354
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Imorgon är det begravning för mormor och återigen har det där brännande klotet av ångest och sorg, som jag känner igen alltför väl...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 372
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp