Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

MrsScabtree

Trådstartare
Jag har letat i varje e-butik jag vet nu, kollat hööks och djurutikerna runtomkring men ingen säljer enkla reflexselar? Det är täcken och västar och man ska ha runt tassar och svans och ditten och datten..men jag vill ha en enkel reflexsele..vart kan jag få tag i detta?
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Br*mma Zoomarknad! Dom har allt i reflexväg:laugh:
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

ÖB hade senast jag kollade (igår).
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Boett på nätet har marknadens bästa reflex-selar - anser jag!

Extremt hållbara, snabba leveranser och riktigt bra reflex-kvalitet!

/Swat
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Köpte min på LOBOO hundartiklar här i Umeå för ett par-tre år sedan, så det var kanske inte så hjälpsamt.. Fin sele iallafall med vitt fluff-foder. Lycka till!
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Köper alltid på horse shower :) Har inte boett nån hemsida, de har ju allti reflexväg.
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Jag har en du kan få i stl 3, passar dvärgpudel! Märke boett
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Du har väl inte allt för långt till hundutiken i Tumba?, den vid robbans pizzeria. De har en himla massa såna saker har jag sett och sist jag var där en hel del reflexselar och halsband för halva priset.

Det är faktiskt rätt otroligt vilket stort utbud den lilla butiken har.
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Såg reflexselar på CRT för några dagar sen.
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Du har väl inte allt för långt till hundutiken i Tumba?, den vid robbans pizzeria. De har en himla massa såna saker har jag sett och sist jag var där en hel del reflexselar och halsband för halva priset.

Det är faktiskt rätt otroligt vilket stort utbud den lilla butiken har.

Det har du ju rätt i, ja hon har en helskottas massa grejjor.
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Som någon skrev, BOETT.

Jag har deras "selar" för pälshund när jag jagar eller rider med mina hundar. Inte för att mina hundar har särskilt mycket päls, men den selen går i sönder om de skulle fastna - superbra! Och har halsband från dem också, de håller otroligt hög kvalité och åldras inte lika snabbt som många andra.
 
Sv: Men herregud! Vart kan jag hitta en reflexsele?

Jag har deras "selar" för pälshund när jag jagar eller rider med mina hundar.

Oh, hur ser ett sånt sele ut? Jag har ju pälshund så det räcker och blir över och allt i reflexväg drunknar i hans päls. :crazy:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 540
Senast: Roheryn
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 455
Senast: cewe
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 160
Senast: JennyLz
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 216
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp