mera böcker...

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Vi som har ägnat våra liv åt djur av olika slag och i olika åldrar har oftast sammlat på oss ett smärre bibliotek. När jag blev med unghäst införskaffades en bok om det samma. Detta har även gällt vid inköp av valpar etc.

Nu till min fundering finns det en bra och praktisk bok om barn från nyfödd och en bit uppåt i åldern? Med små käcka tips och råd och en hjälp på vägen... Inte om uppfostringsmetoder utan snarare om skötsel :D .

Ni mammor och pappor har ni någon bibel ni tyckt varit bra?
 
Sv: mera böcker...

Nu har jag ju inte fått min bebbe än, men jag har skaffat "Stora boken om barn". Den tar upp allt möjligt, graviditet, förlossning, utrustning, amning, mat osv osv. Den är jättebra!
 
Sv: mera böcker...

Barnaboken av Anna Wahlgren är både och - både skötsel o uppfostran. Det finns olika åsikter om damen ifråga men det är intressant och bra att läsa om olika metoder. Ingen familj är ju likadan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 390
Senast: Nepenthe
·
B
Träning Var NH en Aha-upplevelse för dig? Berätta! Jag kan berätta vad NH betytt för mig. När jag som vuxen, efter många års intensiv längtan...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 176
Senast: Rina
·
  • Låst
Övr. Barn För att gå från den ena uppfostringsmetoden till den andra. Intressant är det i alla fall att det finns så många metoder av olika slag...
2
Svar
25
· Visningar
2 579
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp